mandag, oktober 04, 2010

----- Forwarded message -----
From: "post@soje.no" <post@soje.no>
Date: Mon, Oct 4, 2010 11:14 AM
Subject:
To:

Høsten 2010 har vært en stor tid for meg. Med klasseseier og overalltittel i både Norway Open og Norgesmesterskapet i Athletic Fitness er jeg meget fornøyd med egeninnsats, setter enormt stor pris på støtten fra min drømmekone Marianne, barna og resten av familien og venner. Takk for alle lykkeønskninger og gratulasjoner fra alle andre også! I tillegg vil jeg takke alle dere som ikke hadde tro på at jeg skulle klare å gjennomføre eller enda mindre klare NM-gull, dere har kastet bensin på bålet underveis ;-)

Bjørnar Nilsen, www.naprapatklinikk1.no, har gjort en formidabel jobb med å holde ryggen min i sjakk. Med noen prolapser og degraderte skiver har det vært absolutt nødvendig å få behandling. (Mr-bilde av ryggen er vedlagt her)

Neste mål på planen nå er fotoshoot med Marc Spielberg 8-10.okt. Bilder vil selvfølgelig legges ut på nettsiden når de er klare.

Husk at All American EFX er det originale Kre-Alkalyn produktet som gir deg den tryggeste garantien for renhet og ekthet. All American EFX gir deg også andre kosttilskudd med tilsvarende kvalitet. Alle produkter fra All American EFX tilfredsstiller alle krav fra WADA, en stor trygghet for alle idrettsutøvere!

Du finner disse produktene kun hos www.ej-shop.no og noen få utvalgte utsalgssteder.