torsdag, desember 02, 2010

Når du har med deg mat for en hel arbeidsdag, eller mer utfordrende: mat for en hel dag. Hvordan har du den med deg da? I Rema 1000 posen? I treningsbagen så til og med det nye undertøyet lukter tunfisk eller kokt broccoli? Jeg kjenner meg igjen der i hvertfall.

Jeg har et forslag: Har du lyst til å holde system i matpakkene? Akkurat slik som meg? Da har jeg løsningen for deg :-)

Jeg introduserer 6-Pack Bag:
6 Pack Bag er et unikt oppbevaringssystem for måltider som gir deg en unik og praktisk måte å ha med deg hjemmelagede måltider hver dag.
Den har en avtagbar ramme og gir topp kvalitets isolasjon. Den kan bæres for hånd eller med skulderstropp og bruksområdene er uendelige. Bagen har "Samsonite-kvalitet".
Den har plass til dine måltider, tilskudd og vitminer samt frukt, grønnsaker, nøtter, tørket frukt og f.eks. proteinbarer. Den rommer vannflasken, proteinshaken og selvfølgelig bestikk. Utallige muligheter!
Denne bestiller du selvfølgelig på Ej-Shop: http://www.ej-shop.no/pack_bag/P_572