tirsdag, desember 14, 2010

Jeg hadde med meg 6-Pack bag på tur til Gøteborg i helgen, vel egentlig bare lørdag, og ville selvfølglig selge den inn hos noen. Beskjeden som jeg er så bruker jeg litt tid på å bli varm i trøya før jeg begynner å snakke med folk. Traff flere "kjente" som jeg har møtt gjennom business tidligere, bl.a. Martin og Martin i Superfruit, www.superfruit.com. To meget hyggelge og ivrige personer som kjemper hardt for å få sin idé til å bli en suksess. Noen som virkelig har gjort suksess siden jeg snakket med han sist er Mikael i Smartshake, du får Smartshake her: http://www.ej-shop.no/smartshake%99_allinpink/P_460 Når jeg snakket med han under Oslo Grand Prix i år så hadde han nettopp sluppet produktet i Sverige og hadde blant annet Better Bodies som kunde. I dag kan han vise til mange millioner produserte flakser med de virkelig store kosttilskuddsfirmaene som kunde. Fantastisk morsomt å se på i ettertid. Vel, når jeg endelig våget meg rundt for å snakke med folk så sto jeg og snakket med Superfruit-gutta og viste den frem til de. Når jeg fikler litt og viser frem matbagen så passerer ei dame og hennes ektemann med følgende kommentar: "Gud va' smart"