lørdag, april 24, 2010

Kl.06.15 på torsdag våknet jeg til vekkeklokka vel vitende om at innen en time vil melkesyren fylle hver minste krok i kroppen. Løp sammen med 3 andre bl.a. bryteren Joakim Aardalen.
Etter en rolig oppvarming, som jeg syntes var slitsom nok, innså jeg raskt at kondisjonen ikke akkurat har blitt bedre gjennom vinteren. Selv med spinningtimer mer eller mindre regelmessig. Etter denne oppvarmingen ble det fem påfølgende full spurt drag i motbakke. Ca 60 meter var denne bakken. Første draget var helt greit. Sliten med melkesyre så det merkes, men ikke voldsomt. Andre draget var desto værre. Tredje vondt. Fjerde var grusomt og femte gikk jeg nesten i kne før jeg kom til toppen. Kramper i legg og lår var det umiddelbare resultatet. Nå to dager ettet merker jeg fantastisk stølhet. Gleder meg til neste uke...med nye sko :- )