fredag, april 02, 2010

God påske

I dag og resten av påsken fortæres sjokolade, fiskeboller med karri, taco og grovbrød over en lav sko. Slike dager setter jeg pris på i en ellers så sunn og mager livsstil. Jeg er den typen som elsker mat, elsker god sjokolade, drikker god drikke og koser meg gjerne hver lørdag og høytider. Det er flere i fitnessmiljøet som er mer "ekstreme" begge veier enn meg. Noen spiser alt utenom konkurranse, mens andre holder seg strengt til sunn mat og er i knallform året rundt. Jeg vakler fra god form til litt ute av form. Har funnet min trivsel der og gjør jobben skikkelig foran konkurranser.
Apropo konkurranser...NM2010 til høsten er det så vidt jeg vet også Athletic Fitness. Da skal jeg på scenen igjen. De fysiske forberedelsene starter på tirsdag. De mentale har vært i gang en god stund allerede :-)