mandag, april 19, 2010

Oslo Grand Prix 2010

Da var OGP 2010 ferdig. Mange gode utøvere på scenen, men litt skuffet over bredden i Athletic Fitness denne gangen. I stedet for å syte noe mer så vil jeg minne alle CB gutter som ligger godt under max grensen at de ville hatt bedre utgangspunkt i AF.Akkurat som meg fra 2008 ;-)

Jeg skal være med i AF til høsten og oppfordrer alle andre jeg har stått på scenen med til også stille til høsten. Stavanger Open, Fredrikstad Open og NM, evt også Nordisk Mesterskap er konkurranser jeg regner med det er mulig å delta i AF. Meld deg på!!!

Kikket litt på CB og synes nivået var meget bra i -180cm. Jevn klasse. +180 var en todelt klasse med to mindre unge gutter, som jeg gjerne ser i fitness i stedet, og de tre på pallen: 1.pl Alper Guler, 2.pl Chris Harnell, 3.pl Kenneth Foss. Gullmedaljen gikk som ventet til Alper. Chris var bra med bedre harmoni over kroppen enn Alper, men ikke i nærheten så god deff og farge.
Hilset på Ako Rahim som jeg konkurrerte mot i nordisk 2006. Han var med og heiet frem Chris Harnell.

Gleder meg til høsten !!